Business coaching: mijn inzichten toegepast op jouw coachpraktijk
Wat is een Ondernemen voor Coaches Powertalk?
Met een Powertalk nemen we in 2 uur jouw coachpraktijk onder handen. Ik neem hierbij je website als uitgangspunt en die gaat symbool staan voor wat je uitdraagt naar de wereld.
Wat je moet weten over Powertalks…
Het contact verloopt via Skype of een andere video chat tool naar keuze.
De investering voor een Powertalk is € 250,- exlusief BTW.
Ik heb iedere week slechts ruimte voor 3 Powertalks
Ik hou Powertalks alleen buiten kantoortijden (op dinsdag- en donderdagavond van 19.30 tot 21.30 en zaterdagmiddag van 13.00 tot 15.00)
Waarneer zou je voor een Powertalk moeten kiezen?
Je worstelt af en toe met het runnen van je eigen coachpraktijk;
Je wilt (nog) geen heel business coaching traject maar even een korte boost de goede kant op;
Je hebt een concreet vraagstuk waar je over wilt sparren als zelfstandig coach.
Behaald niet de resultaten die je wilt
Stress krijgt van het ondernemen
Geen kansen meer wilt mislopen
Ga voor jouw ideale coachpraktijk!
Je staat er niet alleen voor, laat me je helpen om stappen te maken in je eigen coachpraktijk
“Wat een eyeopeners heb ik van Sander gekregen. Heel concreet en praktisch, waar ik meteen mee aan de slag kan. Hij heeft me gecoacht naar het maken van keuzes. Learning by Doing. Ga lekker leren van je fouten en ga niet alles van tevoren proberen perfect uit te denken. In slechts twee uurtjes Skype-en hebben we heel veel aspecten kunnen bespreken. Laat die klanten maar komen, naar De Klas van Natas. Want ik heb er heel veel zin in om met iedereen voor wie ik het verschil kan maken en mijn nu niet vindt, aan de slag te gaan”

Hoe zit het met je kwaliteiten als ondernemer?
Kan je denken als ondernemer? Heb je blinde vlekken of belemmerende overtuigingen die je weerhouden van een bloeiende coachpraktijk. Als ZZP’er heeft je persoonlijkheid nu eenmaal impact op je bedrijf.
Met mijn achtergrond in Organisatiepsychologie en mijn ervaringen met diverse coaches heb ik een goed beeld welke aspecten dit zijn en hoe je hiermee om kunt gaan.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself..

Er zijn duizenden mensen die zich coach noemen. Het is prachtig dat zoveel mensen zich tot doel hebben gesteld om anderen te helpen met hun hulpvraag.
Het is ook een uitdaging om daartussen op te vallen. Het liefst wil je dan ook niet te verkoperig zijn want coaching is nu eenmaal een gevoelige dienst. Daar hoort geen schreeuwerige marketing bij.
Hoe blijf je authentiek en puur in je marketing?
Dat kan volgens mij maar op één manier en dat is door dichtbij jezelf te blijven. Iedere coach is uniek dus jij ook. Dat is je kracht en die kan je inzetten. Hoe je dat doet? Met beleid. Laten we in deze opleiding samen aan de slag gaan met jouw unieke geluid.
I am not weird, I am a limited edition

Ik krijg vaak de vraag wat voor mij het onderscheid is tussen het verhaal van een coach en de marketing. Het verhaal is voor mij de inhoudelijke boodschap. Wat je over wilt brengen en de marketing is de manier waarop, de hoe.
Als coach hoef ik je niet uit te leggen dat de manier waarop je communiceert essentieel is of de inhoudelijke boodschap goed overkomt. In je coachpraktijk heb je het hier waarschijnlijk dagelijks over communicatievraagstukken.
Toch blijkt dat je eigen boodschap gestructureerd over te brengen om cliënten naar jouw coachpraktijk te trekken, iets wezenlijks anders is. Ik ga je hierbij helpen door aan te sluiten bij jouw kennis over communicatie en dit in te zetten om een verkoopproces neer te zetten waar jij je lekker bij voelt.
Try not to become a man of succes, rather try to become a man of value

Jouw organisatie bestaat uit verschillende aspecten. Afhankelijk van jouw uitdagingen richt ik me op aspecten van bedrijfsvoering. Denk hierbij aan strategie bepalen, begroting opstellen en inzicht in financiën krijgen. Ik heb het dan niet over de administratie doen maar echt het runnen van je bedrijf. Ik pas op de dag zelf de training aan naar wens van de groep.
Is jouw interne organisatie op orde?
Ook kan dit deel van de opleiding zich meer richten op de IT systemen die je gebruikt. Hier gaat het met name om hulpmiddelen zoals een website, social media of mailinglijst. Ook het managen van je klantenbestand met een CRM systeem of het geautomatiseerd versturen van facturen kunnen onderwerpen zijn waar we het over gaan hebben.
Mijn opleiding Bedrijfseconomie en achtergrond als Business Consultant sluiten hier uiteraard perfect bij aan.
Perfectie is onbereikbaar maar als we naar perfectie streven dan komen we op uitstekend uit.
Je kent me van…


